Sabtu, 26 Mac 2011

Bajet Lebeh

Tumblr Photography at charmroyal.com

Title pung daa sempoi pagi-2 niey kenn ? Haaa tenga hots niee apa anda twuuu . Errr !
Hamba sorang niey nak per'bodo org yang aku sayang , Haaha silap banyak koid Bhai . Mai lawan speaking  dengan aku dulu baru lha ley per'bodo org lenn . Bukn buad terok o buad bagos tapi menyakitkn hati tetiba antar comen cham bodo serupa dgnn org-Nyaa laa . Hhahaa
Memang aku bedendam nak balas dendam dgn Bhai sorang neiyh , Tapi ta gunaa lha org kita sayang lebeh ken kawan  WTF ! Tapi ta kesa pungs saket hati terus saket haty ken , ap bule buat .
Pada anggapn aku la ken dia hg dengan nak balas dendm la kenn sbb hary too Org yg aku kenai niey msok campur dlm status hg ? Time too pulak hg dok wad mna - mna mai sweet dgn Gilrfreind hg yang cun melecun to ken , Hahax !
Salah satu- Nya nama aku " MIERA " kuwaa dlam hampa dok comen too , Wahhh !
aku still egat benda niey
Girlfreind dia cakap " mana miera hang p ? p lha chat degn dia "
Ceeeee , Dey minaci aku bukan  nak tunjuk kad org yang aku sweet dgn boi aku mcm hampa dua too , aku segan lha org mengata mcm aku dok kata kat hampa dua niey . Wakaka
Hampa sweet ken ? mana p relationship hampa dua ? simpan dlm kain ? Cham cibai !
Serius tasuka , Hampa dua bajet sweet tapi ? tamau cakap la ken . wadd tambah dosa aku jhaa celaka betoi !
Aku da add pmpuan to yg cun melecun too , Bhai dia yg serupa hot aku add tanak accept pulak .
Aku tadak org sokong pungs , dia tanak bg aku gadoh dgn kawan dia ?
  FINE ! Yaeh ! your fren better tahn me ryte ? so go onn lhaa . Biar aku saket haty & pendam dan berdendam .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan