Ahad, 27 Mac 2011

Im Fine ,

Tumblr Photography at charmroyal.com

Mesty dua tiga orgg suka dengn post aku yang petang tadi kenn weyh ?
gelak sakan lha kadd aku eaa ? Haish memg batak lha hampa ,
Ada aku kesah hampa nak seronok dengan post tadi , Tolong baca post yg baru niey plk k .
Tuhan shja thu mcam mna aku sayang sesapa kenn , Thanks a lot's .
Tadi memang berdebar gila after aku pikir nak tanya keputusan dia &  aku try nk bagi respon .
Dua benda shja aku tnya & dia reply tapi bukan jawap pertanyaan aku .
Laen yang dia tanyaa aku plk  , Mata
 niey mulaa la kenn gedik nak nages segalaa haish Haty cakap dia shja ken seksa aku mcam niey benci lha too lambat-lambtkn pulk  ( Takot )
Serius aku takot dia bagi keputusan yg tbule aku terima , Last - Last dia fune aku teros
time too aku sedih lgy air mata sentiasa damping aku weyh , Cover siot suara niey yang tenga d'hujung mata nak nagess dha niey =="

Tappppppppppppppppppppppppppppppppppppi !
Keputusan nyaa dia still dengan aku , Wahhh hepy tak terkata wokk >.<
Memang betoll cakap dia lha , sayang aku dia kunci ketat - ketat pasto siap ekad dengan tali feri
Hahaha , Dasyt too
Loveyousomuch ahmad rizam <3






Tiada ulasan:

Catat Ulasan