Jumaat, 15 April 2011

Lagi gelak "


Hello !  Want a story of things that make me lose tension & back to my true joy  :)  You thing what ? Totally dekad sekola lha ken today hari paling aku sayang sekali sebab balik sekola awall Hak3 , Yes hari niee ada pendidikan jasmani or PJ , Dari bulan january until april niee lha aku hepy pj main gilaa sakan tak engadd dunia . Ntah kenapa ? Mungkin aku banyak sedih tetiba dapad kawann yang agak kegilaan kadang-2 too buad aku gelak , senyum semuanyaa iloveyou weyh !  It was fun after aku maen badminton sampai sekarang kejang tangan kanan aku  Haremm betoi ini adalah sintem-2 pemalas buad aktiviti luwaa rasanya Hahaa >.<
Tapi takesa lha enn , Belakang kiraa yg too . Shuee still b'energy main badminton after buli aku Ngeee . Aku biasa lha cepad mengalah ponadd aku d'buadnya main dgn dia haish !
Yang laenn still maen , aku lepak lhaa sorang shait kadd stage too dgn buad mcam rumah aku wakaka . Dtang hamba allah niey yg ta maluu iaitu Fahtin ajak aku duk belkng stage siap bukak fan buad mcam dia nak byaq electric Muahahaa . Aku terjahh sajaaa loll gilaa panas maenn , Dtang nadia , Farzana , Hoish
Nadia dgn otak yg agak shott too mula lha buad cerita sampai pecah perodd aku niey lgy gelak lagi lhaa panas akku niee aku lepak blkg satge nak sejukn bdan . Yang best dok atas stage yg student laen sebok main kami semuaa " Tiru Aksi Cikgu " Hahahaha idea sepenuhnya dtg minah gila Nad gojess . Cikgu Pj kami yang tenga ryte buku dtg join lgy b'tmbah melampau lha kami sampai tiru aksi Pengetua Smktk lagi wokk . Siak dosa bnyk tadi dok mengata & ejek cikgu-2 sorey sorey yaehhh ~
Yg tak tahan cikgu Pj pulak yg lebih bg idea tiru cikgu-2 laenn . Muahahaa sporting dahhh memg terok tiru ckgu dari badan ckgu , ke tudung/ hair , mulot , style , mata  & apa yg selalu depa suka wadd
Hhahahaha . Rehad pulk dengn  puak yg tadi  tenga minum bolee ngata lgy Ish aku da fenadd hbes kwn dgn depaaa niey . Nak naek class secara kebetulan semua cikgu yg kami Tiru too lalu depan kami , tak sngka akuu gelak sepnjg jalann Heee



Tiada ulasan:

Catat Ulasan