Jumaat, 15 April 2011

Grrrr !



Hello ! a matter which occurred last evening Huhh .. I totally hate Okie , the man who created the story about the day I was dealing with me ? WTF mnyesal pungs ada dudux dekad luaq umah tadi , Err ! Aku nmpk jugak moto lalu dpn jalan too tapi mampos lha sapa pungs bkan hal aku . Tetibaa hamba allah niee mai troih depn umah akuu . Aku tegok muka dia pungs macam nuck penyepak Nasebbb sabaq hahahaaa . I was right because he was fighting with my bf before , like the heart he's all for all sorts of stories . In case nothing really bad temper Err apt tengk other people happy . Nak tau semata-mata dah jalan lalu jauh pd depn umah aku lepas tuu nampk aku dia patah balek dgn moto Hahaha . Gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa pnya org ! Dia cakap ;-

Laky to : wei hg sekola mna sekrg ?
Aku : Teluq kumbq ( berjarak aku berdiri dri moto dia sbb benci kn )
Laky to : Aku sama sekola dgnn boi hgg .
Aku : Haaaa ! aku tau lhaa pasepa ...
Laky to : hary too boi hg nak mai pukoi aku .
Aku : Hahahaa bgos ! sebb hg kuajaq !
Laky to : k tapa arh blek dulu .
Aku : ( dlm hati nk tegelk sebb mai ngadu mua kopp Hahha pdn muka hg )

Yaeh ! time sekola rendah mybe kawan tapi mesra tapi tak punya perasaan lgsong wei Hahaa ( darjah 4 ) . But skrg muncul secara mengejud pulk haish . Cemperaa punyaa dok mai ! After dia blah aku aku yg tenga mcg boi aku tross coll dia bg tau yg laky to mai . Huhh sumpah aku takod bergaduh laky too pie wadd cita yg tak betui pulak , Soooooo ? aku dlam keadaan mcam tak selamad , takod , kewtaq niey ckp jugak dkt boi aku bnda betoi . Lagy pun tamau syg saia pkq yg negative . Yaaaaa ! Nasebb boi ta mawaaaaa , Bkn ap laky nie prnah buad citaa terok pnya pasai aku dekd boi aku . Jadi tamoo lha bnda yg buruk jadi balek right ? Heeee . Dekadd fb aku letk status " jujur lg selamat , drpd simpn jdi mslh " betoi kn weii ?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan